Nyheter

Problem med portar mot Smedjegatan 3 / Doors towards Smedjegatan 3 not closing properly

Vi har problem med porten ut från återvinningsrummet mot Smedjegatan 3 samt porten till cykelrummet. Hantverkare är beställd. Vänligen tillse att dessa portar går i lås om du använder dem.

We're experiencing issues with the doors to Smedjegatan 3 from the recycling room as well as the bicycle storage room. We've a carpenter that's coming to fix it. In the mean time, please make sure the doors lock behind you - force may need to be applied.

Stort tack till alla som deltog i vårens städdag / A big thank you to everybody who participated in the spring cleaning

Vårens städdag genomfördes snabbt och effektivt tack vare att många engagerade medlemmar slöt upp. Stort tack!

Styrelsen gm Stefan Sundin

The spring cleaning was swiftly and effectively completed, due to many engaged members showing up. A big thank you!

The board of the association by Stefan Sundin

Vi efterlyser ägaren till Vespan i det yttre cykelförrådet

Det står en Vespa (bild nedan) i det yttre cykelförrådet (ut mot Smedjegatan). Vi ber vänligen ägaren kontakta vår ordförande, Stefan Sundin, på

Påminnelse: Vårstädning lördag 20 april 10-12 / Reminder: Spring cleaning April 20th 10:00-12:00 hours

Dags att städa och snygga upp på innegården, runt rabatter och fasader och flytta ut trädgårdsmöblerna. En container för grovavfall ställs upp framför Packhusplatsen 4.

Vi ses lördag 20 april 10-12 och vi fikar tillsammans när vi är klara.

Välkommen!!

It is time to clean the courtyard for the spring and summer. We meet on Saturday 20th April 10:00-12:00 hours. A container for bulky waste will be put available infront of Packhusplatsen 4.

Afterwards we will have coffee together.

Very welcome!!

Vi efterlyser ägaren till cykelkärran i det yttre cykelförrådet

Det står en cykelkärra (bild nedan) i det yttre cykelförrådet (ut mot Smedjegatan). Vi ber vänligen ägaren kontakta vår ordförande, Stefan Sundin, på